Hier vindt u alle antwoorden op de meest gestelde vragen over Seats and Sofas.
Kies eerst een categorie:

Algemeen

Promoties

Collectie

Megastores

Kopen en Bestellen

Service en Onderhoud

Kan ik mijn bestelling bij Seats and Sofas annuleren?

U heeft altijd het recht om een bestelling te annuleren. Uiteraard zoeken wij allereerst graag samen met u naar een goede oplossing, maar wilt u echter definitief annuleren, zijn wij gerechtigd om u een schadevergoeding in rekening te brengen van 30% van de in de overeenkomst afgesproken koopprijs. Deze schadevergoeding bedraagt 50% indien de annulering plaatsvindt nadat er gecommuniceerd is dat de (bestelde) artikelen (of een deel van de (bestelde) artikelen in geval van een deellevering) reeds klaarstaan voor uitlevering.

Kan ik mijn bestelling achteraf om laten zetten voor een ander artikel?

Dit is sterk afhankelijk van het tijdstip waarop u dit aangeeft. Indien de bestelling geplaatst is bij onze producenten zijn er in principe geen wijzigingen meer mogelijk. Aangezien wij u graag tevreden willen laten zitten op uw aankoop, zullen wij echter altijd ons best doen om achteraf de bestelling te wijzigen. Helaas kunnen wij hier echter niets over garanderen.

Bij thuiskomst ontdekte ik een probleem aan mijn aankoop. Wat nu?

Bij problemen met de montage en/of beschadigingen aan uw zitmeubelen dient u direct telefonisch contact op te nemen met de Megastore waar de aankoop heeft plaatsgevonden. Het telefoonnummer vindt u op uw orderbevestiging of factuur. Zij zullen u vervolgens inlichten welke actie er ondernomen moet gaan worden. Zorg er in ieder geval voor dat u de originele verpakking van uw zitmeubel niet weggooit.

Hoe onderhoud ik mijn salon het beste?

Aanwijzingen over het onderhoud van uw zitmeubel vindt u op onze website op de Onderhoud pagina. Daarnaast zullen ook onze verkoopadviseurs u prima kunnen informeren over het juiste onderhoud van uw zitmeubel.

Kan ik mijn salon nog ruilen als hij toch niet zo mooi staat in huis?

Omruiling van uw salon en/of uw aankoopbedrag retour na aankoop is helaas niet mogelijk. Aangezien wij u graag als tevreden klant houden, zullen wij echter graag met u naar een passende oplossing zoeken.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik die het beste indienen?

Wij vinden het uiteraard belangrijk dat u tevreden bent met uw salon, hoeksalon of zetel. Bent u ontevreden over uw zitmeubel, dan willen wij dit graag weten. Wij nemen elke klacht zorgvuldig in behandeling. Onze Klantenservice gaat samen met u op zoek naar de juiste oplossing.
Bij problemen met uw zitmeubelen kunt u met ons contact opnemen via een Online Servicemelding.
Uiteraard kunt u daarnaast ook altijd telefonisch contact opnemen met de Megastore waar de aankoop heeft plaatsgevonden. Het telefoonnummer vindt u op uw orderbevestiging of factuur. Zij zullen u vervolgens verder helpen.