Indien u uw aankoop niet direct mee kan nemen doordat uw aankoop niet in de Megastore voorradig is, wordt er direct telefonisch contact met u opgenomen als deze in de gewenste Megastore klaarstaat.

Er wordt vervolgens een afspraak met u gemaakt wanneer u de aankoop op kunt komen halen.

Bij het afhalen meldt u zich bij de balie van de Megastore met uw oorspronkelijke koopovereenkomst. Indien van toepassing wordt het restantbedrag voldaan en krijgt u een factuur als bewijs van betaling. Met deze factuur kunt u bij onze afdeling logistiek in de Megastore uw bank afhalen. Indien gewenst en mogelijk (i.v.m. drukte) kunnen onze logistieke medewerkers u assisteren bij het inladen van uw aankoop.

Indien u gebruik maakt / wenst te maken van een extern transportbedrijf dient u er in ieder geval voor te zorgen dat uw aankoop volledig is voldaan.

Voordat u uw nieuwe salon thuis uit gaat pakken adviseren wij u om eerst de meegeleverde uitpakinstructies door te lezen en deze te volgen om beschadigingen aan uw zitmeubel te voorkomen. Deze uitpakinstructies vind u ook op de Uitpakinstructies pagina.

Posted in: Kopen en Bestellen, Megastores